Η «Προνόη» συμμετέχει ενεργά στη δημιουργία και εκπαίδευση του νέου εγχειριδίου πρόληψης «Το σχολείο που ονειρεύομαι»
Ένα καινούριο εγχειρίδιο πρόληψης μετά από τρία χρόνια δράσης και εφαρμογής της μεθόδου Καταξιωτικής Συστημικής Διερεύνησης στη σχολική κοινότητα είναι έτοιμο.
Πρόκειται για ένα συλλογικό έργο που δημιουργήθηκε με την επιστημονική επιμέλεια και εποπτεία του ΟΚΑΝΑ και συγκεκριμένα το Τμήμα Εκπαίδευσης και ΑΑΔ με υπεύθυνο τον Ηλία Γκότση, Κοινωνιολόγο, Συστημικό Ψυχοθεραπευτή σε συνεργασία με το Τμήμα Πρόληψης, τη Μονάδα Εφήβων «Ατραπός» ΟΚΑΝΑ και 9 Κέντρα Πρόληψης από όλη την Ελλάδα (Προνόη, Αργώ, Ίριδα, Ορίζοντες, Δίοδος, Πολιόχνη, Ιπποκράτης, Σχεδία και Διαδρομή), την Υπεύθυνη Αγωγής Υγείας Α/βάθμιας Εκπαίδευσης Β' Αθήνας Ευαγγελία Σιαφαρίκα, το ΕΚΤΕΠΝ και εκπαιδευτικούς Α/βάθμιας.
Το Κέντρο Πρόληψης Κηφισιάς «ΠΡΟΝΟΗ» συμμετείχε ενεργά στη δημιουργία αυτού του υλικού με ένα από τα βασικά προγράμματα που έχει συγγράψει για το νηπιαγωγείο με τίτλο «Ταξίδι στο όνειρο» η Αρχοντούλα Αλεξάκη-Αναστασοπούλου, κοινωνική λειτουργός, ψυχοθεραπεύτρια και στέλεχος του Κέντρου. Παράλληλα είναι μέλος και της Εκπαιδευτικής Ομάδας του ΟΚΑΝΑ για την εκπαίδευση Στελεχών Πρόληψης από όλη την Ελλάδα.
Το πρώτο εκπαιδευτικό σεμινάριο για «ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΟΥ ΟΝΕΙΡΕΥΟΜΑΙ» πραγματοποιήθηκε στις 16 έως τις 18 Σεπτεμβρίου 2019 στο Κέντρο Εκπαίδευσης και Εποπτείας ΟΚΑΝΑ με τη συμμετοχή 24 στελεχών πρόληψης.
Ήταν ένα τριήμερο εκπαιδευτικό βιωματικό σεμινάριο 18 ωρών που οραματίζεται ένα συμμετοχικό και δημοκρατικό σχολείο με αξίες, αποθέματα και όνειρα, που οι μαθητές θα μαθαίνουν να εκφράζουν τα συναισθήματά τους, να συνεργάζονται και να μην ντρέπονται να αποτύχουν. Ονειρεύεται ένα σχολείο που οι εκπαιδευτικοί θα είναι παιδαγωγοί, φροντιστές και θα συμβάλλουν στον αλληλοσεβασμό και την αποδοχή.
Σημαντική ήταν η συμβολή και η υποστήριξη του Διοικητικού Συμβουλίου και ιδιαίτερα της κας Αγγελικής Τριανταφύλλου-Πιτίδη, Πρόεδρο του Δ.Σ. του Κ.Π. «ΠΡΟΝΟΗ», καθηγήτριας της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών που μαζί με τα μέλη της επιστημονικής ομάδας συνεχίζουν να ονειρεύονται, να σχεδιάζουν και να υλοποιούν δράσεις φροντίδας, αποδοχής, ηθικών αξιών και σεβασμού για τα σχολεία της Κηφισιάς.